Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

 

Csomag mérete: Jégvédelmi ponyva esetén kb. 90cmx80cmx60cm !!!

A jégvédelmi ponyvát forró karosszériára, illetve tartósan tűző napsütésben használni nem ajánlatos, mert foltosodás keletkezhet a felületen ami csak polírozással tüntethető el!!!  

 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét,banki utalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 72 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL, stb. történik. A termék szállítási idejét egy következő,második email tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon is.
Szállítási módok: Magyar Posta Zrt. utánvét vagy Budapest és környékén személyesen. 
Szállítási díjak: 2190F- Magyar Posta Zrt. által szállítva.

Külföldre nem szállítunk!

 

 

Új szabály 2016.02.15-től: Online békéltető testület  "az európai uniós online jogok kódexe>>"  ( link)   
                                                                              (European Online Dispute Resolution (ODR) Platform)


 

ONLINE Vitarendezési Platform>  További info a platformról itt =>



A Barta Ferencné E.V. ( www.bullterrponyva.hu) által üzemeltetett internetes webáruházba való regisztrációval/regisztráció nélküli vásárlással elfogadom az áruház felhasználási , vásárlási és szállítási feltételeit, továbbá köteles vagyok azokat teljes egészében betartani!
 

Kérjük, hogy a rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el ezen oldal összes pontját , és az esetleges kérdésével forduljon bizalommal az oldal üzemeltetőjéhez.

Az alábbiakban leírt szerződési feltételek a Barta Ferencné E.V., mint elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó vállalkozó, a www.bullterrponyva.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön, a megrendelésének jóváhagyásával az alábbi szerződést elfogadja, amely az Európai Unió vonatkozó 97/7/EK irányelvének szabályaira épülő 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, valamint a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet előírásainak figyelembe vételével készült.

 

Milyen termékre vonatkozik a három munkanapos cseregarancia?

 

Felhívjuk a kedves fogyasztók figyelmét, hogy a három munkanapon belüli cserekötelezettség csak a tartós használatra rendelt, 10 000 forint feletti vásárlási értékű, a kormányrendelet mellékletében szereplő termékcsoportokra vonatkozik. További információ az alább linken:

http://mno.hu/fogyasztovedelem/csereigeny-harom-munkanapon-belul-mikor-eljunk-vele-1252518


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.bullterrponyva.hu internetes webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.



A távszerződés szerves részét képezik az alábbi pontok melyeket, kérjük figyelmesen 
olvasson el mielőtt az Általános szerződési feltételeinket elfogadja:

Tartalomjegyzék:
 
 

  1. A Vásárlási Feltételek alapfogalmai
  2. A Vásárlási Feltételek célja, közzététele és hatálya
  3. Vásárlási Feltételek, amelyek alapján a Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatást nyújtja 
    a Vásárló részére, visszavétel, elállás, egyedi rendelés, panaszkezelés
  4. Szállítási feltételek, áru átvétele, kártérítés
  5. Fizetési feltételek
  6. A Vásárló jogai és kötelezettségei
  7. Adatvédelem, adatbiztonság
  8. Garancia, jótállás, betétdíjas cseredarab
  9. Az online vásárlás előnyei és kockázatai !
  10. Hibás ár
  11. Egyéb rendelkezések-Vásárlói érdekvédelem-Fogyasztóvédelem-Ügyfélszolgálat-Panaszbejelentés

 

Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez. Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl.: a szállítást végző cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A regisztráció során megadott adatokat nagyon bizalmasan kezeljük ! A regisztrációhoz szükséges adatokat harmadik személy részére nem adjuk ki.Adatkezelési alapelveink megegyeznek a hatályos jogszabályokkal.


Vonatkozó jogszabályok:
* 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról

* 1995. évi CXIX. törvény a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről

* 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről. 

       
 

          Adatvédelmi nyilvántartási számunk :  NAIH-86051/2015.

 1. A Vásárlási Feltételek alapfogalmai

  • Szolgáltató adatai: 

Neve: Barta Ferencné E.V. (továbbiakban Szolgáltató)

Székhely: H-2461.Tárnok, Tompa u.60. Magyarország
Telefon: +36/30-919-48-93

Nyilvántartási szám: 51452546 

Adóigazgatósági azonosítószám: 68238779-1-33
 

  • Vásárló: Aki a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatását igénybe veszi, azaz a Szolgáltató internetes felületén (www.bullterrponyva.hu) regisztráltatja magát és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol, illetve a Szolgáltató internetes felületét használja.
  • Fuvarozó: Ügyfeleinket külsős futárszolgálatot ellátó cég segítségével szolgáljuk ki!

 

   2. A Vásárlási Feltételek célja, közzététele és hatálya

     

  • A Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatás Vásárlási Feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az Internetes Vásárlási Szolgáltatással, illetve a Szolgáltató internetes felületének igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, az Internetes Vásárlási Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
  • A Vásárlási Feltételek a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatási, illetve internetes felületi szolgáltatási tevékenységére a Magyar Köztársaság hatályos anyagi jogi jogszabályai, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint a magyar hatósági előírások külön kikötés nélkül is irányadóak. Jogvita esetére a Szolgáltató és a Vásárló egybehangzóan kikötik a Magyar Köztársaság bíróságai joghatóságát, valamint a magyar anyagi és eljárási jogi jogszabályok alkalmazandóságát.
  • A szolgáltatással kapcsolatos lényeges hírekről, információkról és változásokról a Szolgáltató honlapján vagy elektronikus levélben megküldött hírlevelében ad tájékoztatást. A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások ezen szerződés új verziójának közzétételétől számított 30 nap elteltével lépnek hatályba. A közzététel ezen az internetes felületen és a hozzá tartozó hírlevélben kell, hogy megtörténjen. Ha a Vásárló a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait továbbra is igénybe veszi, az a módosítás elfogadásának minősül. A Vásárlási Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató az Internetes Vásárlási Szolgáltatást biztosítja.

 

  3. Vásárlási Feltételek, amelyek alapján a Szolgáltató az Internetes Vásárlási 
       szolgáltatást nyújtja a Vásárló részére

 

  • A feltételek minden Vásárlóval szemben érvényesek és hatályosak. A Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatával ezeket a szerződéses feltételeket feltétlenül és visszavonhatatlanul kötelezőnek ismeri el. A szerződés területi hatálya Magyarország, azaz szállítási és számlázási címek kizárólag Magyarország területén lehetnek. Ellenkező esetben az angol nyelvű honlap vásárlási feltételei irányadóak.
  • Jelen szerződésben Vásárlónak a Szolgáltató internetes felületével kapcsolatba lépő természetes személynek minősülnek, és így a Szolgáltató internetes felületével kapcsolatos tevékenységükért személyesen felelősek, függetlenül attól, hogy saját jelszóval azonosították magukat, vagy intézmény ügyfeleként kerültek kapcsolatba a Szolgáltató internetes felületével. Ha a Vásárló a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatásait igénybe veszi, az a jelen szerződés elfogadásának minősül.
  • A Szolgáltató szerverén a Vásárló , illetőleg egyéb hozzáférésre nem jogosult; az Ön oldala kizárólag a böngészőn (browser) tekinthető meg. A Szolgáltató szerverén más program (pl. cgi) nem futtatható; e szabályok megszegése esetén a Vásárló a szolgáltatásból külön értesítés nélkül kizárható.
  • A Szolgáltató a szerverén történő manipulációk megakadályozása céljából folyamatosan figyeli a szervert. Ha manipulációt észlel, a lehető legrövidebb időn belül kapcsolatba lép a Vásárlóval, s ha az eset összes körülményei nem indokolják a szolgáltatás előzetes értesítés nélküli felfüggesztését, a kapcsolatba lépéstől számított 5 napos határidőt biztosít a helyzet megoldására.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget az internetes felületen elhelyezett információk tartalmáért és hitelességéért.
  • A Szolgáltató nem felel a közvetlen, közvetett, előre nem látható vagy következményes károkért, illetőleg az elmaradt haszonért, ideértve többek között az adatvesztésből, programok elvesztéséből, üzlet-, illetve jó hírnév-vesztésből eredő károkat, valamint a Szolgáltató internetes felületének és Internetes Vásárlási Szolgáltatásának használatából vagy e használat meghiúsulásából fakadó mindenfajta kárt és veszteséget; a Szolgáltató semmilyen körülmények között sem felel a közvetlen ellenőrzési körén kívül eső okból bekövetkező károkért.
  • A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Vásárlási Feltételek azonban kizárólag a Magyarország területére címzett és magyar számlázási címet feltüntetett megrendelésre érvényes.
  • A Szerződés a Szolgáltató internetes felületén a Vásárlási Feltételek elfogadásával jön létre.  A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja.
  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a Vásárló adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
  • A Szolgáltató internetes felületén történő regisztráció során a Vásárló adatai megadása után a szolgáltató rögzíti azokat, így a Vásárlónak újabb megrendeléshez már csak felhasználónevét és jelszavát kell megadnia.
  • A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló az Elérhetőségekben megadott Ügyfélkapcsolati Csoport elérhetőségein teheti meg.

 

          Visszavételi szabályzat, raktáron lévő, rendelt és egyedi rendelésű ponyvákra :
 

 

A leszállított megrendeléseket a kézhezvételt követő 14 napban indoklás nélkül saját költségén 
bármikor visszaküldheti központi címünkre, amennyiben az raktár készletünkön volt. 

Egyedi termék legyártását megelőzően a termék végösszegének 50%-át a vevő köteles előlegként megfizetni, előreutalással vagy készpénzben. Ezen egyedi rendelésű termékeket , mely a fogyasztó személyéhez kötött, egyedi utasítás és kérés alapján lett rendelve, nem áll módunkban visszavenni. 

Nem lehet a terméket utánvéttel vagy portóval visszaküldeni !  

A termékeket eredeti csomagolásukban kell visszaküldeni a hozzá mellékelt papírokkal együtt (számla, garancia levél, leírás, ... stb.).

A sérült , használt vagy rongált terméknél jogunkban áll a vételi árból használati díjat vagy a sérülés jellegétől függően értékcsökkenést is levonni. 

Fontos  fogyasztóvédelmi szabály : 
A vállalkozás az elállás közlését legkésőbb 30 napon belül köteles visszatéríteni a fogyasztó által kifizetett termék/termékek összegét. A termék visszaküldésének költségeit a vásárlónak kell fedeznie.

Elállás joga :  raktáron lévő ponyvák ,illetve egyedi rendelések esetén  

 

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen

rögzített feltétel nélküli elállási jogával. 
FIGYELEM ! 
Egyedi termék legyártását megelőzően a termék végösszegének 50%-át a vevő köteles előlegként megfizetni, előreutalással vagy készpénzben. Ezen egyedi rendelésű termékeket , mely a fogyasztó személyéhez kötött, egyedi utasítás és kérés alapján lett rendelve, nem áll módunkban visszavenni. 

 

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse munkatársunkat az  info@bullterrponyva.hu  email címen vagy telefonon .  

          

 Összegezve: 

A Vásárlónak 14 naptári nap áll rendelkezésére, hogy minden következmény nélkül elálljon a vásárlástól , az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles saját költségén visszajuttatni az árut az Eladóhoz . Az Eladó köteles gondoskodni arról, hogy a Vásárló a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Elállás esetén az Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket illetve a kipostázási díjat.  

 

Mit a teendő panasz esetén?

Fordulhatnak hozzánk személyesen , e-mailben vagy postai úton is.
Az e-mailben vagy postai úton elküldött panaszra legkésőbb 30 napon belül kötelesek vagyunk írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartjuk jogosnak, kötelesek vagyunk azt  megindokolniMinden szerződéssel kapcsolatos jogvitában – békéltető testülethez vagy bírósághoz is lehet fordulni.
A termék meghibásodása esetén az általános garanciális és szavatossági szabályok alapján első körben javítás vagy kicserélés követelhető, másodlagosan pedig árleszállítás is kérhető. 

 

 

 4. Szállítási feltételek 

 

A Szolgáltató internetes felületén megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak: 

 

A Vásárló részére a megrendelt árut házhoz szállítjuk, ha megfelel a Vásárlási Feltételeknek. A Vásárlót futárszolgálat segítségével szolgáljuk ki. A megrendelt termékekre csomagolási költségeket nem számolunk fel. 

Személyes átvétel kizárólag előre leegyeztetett időpontban lehetséges.

A vásárlásról kiállított számlát minden esetben a csomagolásban helyezzük el!

A szállító cég a szállítási időért felelősséget nem vállal !

A csomag átvételkor a vásárló köteles ellenőrizni a csomag épségét, utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

  5. Fizetési feltételek

 

 

Utánvétes fizetés. A rendelés értékét és a szállítási díjat az átvételkor kell kiegyenlíteni, amely tartalmazza a szállítási és az utánvét költségeit is. Előre banki utalás esetén átvételkor NEM KELL FIZETNI.

Banksz.szám:  OTP 11742135-27248063

 

  6. A Vásárló jogai és kötelezettségei

 

A Vásárlónak 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A Távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva max. 28 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.

 

  7Adatvédelem, adatbiztonság

 

       Adatvédelmi Nyilatkozat

  • A Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról:
    ADATVÉDELMI NYILVÁNTARTÁSI SZÁMUNK: NAIH-86051/2015.

 

A Vásárlóról a regisztrációhoz feltétlenül szükséges adatok:

- a Vásárló neve

- elektronikus levelezési címe (e-mail cím)

- jelszava (nem tároljuk)

- telefonos elérhetősége

- szállítási címe

- számlázási cím

 

A választhatóan megadható adatokat:

Választhatóan megadható adat megadásával a Vásárló kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató személyre szabott szolgáltatási ajánlatokat, reklám anyagokat küldhessen, összegyűlt statisztikai adatokat megőrizzen, tiszteletben tartva és óvva a személyiségi jogokat.

A Vásárló bármelyik megadott adatához a Vásárlón kívül kizárólag a Szolgáltató rendelkezik hozzáféréssel. A Szolgáltató ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli, azokat a Vásárló hozzájárulása nélkül nem hozza harmadik fél tudomására. A Szolgáltató biztosítja, hogy az általa összegyűjtött információk a Vásárló által megadottaknak megfelelőek és pontosak legyenek, a honlap működtetéséhez szükséges mértéket ne lépjék túl, az adatokat pontosan kezeljék és a rendelkezésre bocsátott információk alapján frissítsék, illetőleg, ha azok a továbbiakban már nem szükségesek, töröljék. A Vásárló kötelezi magát arra, hogy kizárólag valós és pontos adatokat ad meg a Szolgáltatónak.

 

 

  • A Vásárló a saját maga által megválasztott és bármikor változtatható jelszóval férhet hozzá saját adataihoz. Megadott személyes adatait a Vásárló a Szolgáltató internetes felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve az Elérhetőségekben megadott Ügyfélkapcsolat Csoport elérhetőségein keresztül törölheti.
  • A jelszó titkosságának védelme a Vásárló feladata. A Vásárló feladata is, hogy adatait a megfelelő titkossággal kezelje. A Szolgáltató a kódszó jogosulatlan használatáért nem felel.
  • A Szolgáltató internetes felületéről más web oldalakra linkeket biztosíthat. A linkek használata során a Vásárlónak tisztában kell lennie azzal, hogy a web oldalakra vonatkozó titoktartási és adatvédelmi szabályok esetenként eltérőek, és a Szolgáltató nem vállal felelősséget mások titoktartási szabályaiért, illetőleg a mások által gyűjtött személyi adatok kezelésére vonatkozó szabályokért.

 

 7.a. A szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége és felelőssége

 

  • A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vásárló részére folyamatosan biztosítja a Vásárló fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
  • A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
  • A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA) -t.
  • A Szolgáltató a Vásárló adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vásárló kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult. 

 

 7.b. Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

 

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint a info@bullterrponyva.hu  email címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

 


8. Garancia, jótállás
 

  • Barta Ferencné E.V. kizárólag a 151/2003 (IX.22.) Kormány Rendelet mellékletében szereplő termékek kapcsán vállal jótállást. Nem lehet fellépni jótállási igénnyel, amennyiben a meghibásodás a használati, karbantartási, illetve tárolási utasítások be nem tartása következtében lépett fel, illetve szakszerűtlen (nem rendeltetésszerű) használat, hibás kezelés, természetes elhasználódás (kopás), valamint harmadik személy által végzett jogosulatlan beavatkozás miatt történt. Nem tartozik a jótállás körébe, a szállítás közbeni sérülés. 
  • A jótállási igény alapja a vásárlást igazoló számla. Ezek hiányából fakadó minden kár a vásárlót terheli.

        
     
     Garancia elbírálásának menete:

 

       Első és a legfontosabb a bejelentési kötelezettség !

      

A vásárló a minőségi kifogását köteles email formájában is bejelenteni.

 

  • A reklamált termék átvételének napjától számított 2 munkanapon belül telefonon értesítjük az ügyfelet az ügyintézés módjáról , várható  elbírálás határidejéről. 

 

  

Garanciális kötelezettség alá eső, minőségi kifogás elutasítását meghatározó okok: 

  • a vásárlási számla elveszett,
  • a garanciális idő lejárt,
  • a termék  természetes elhasználódása esetén.

 

Vitás helyzet:

 

 

Ha a fogyasztó a garanciára kötelezett, valamely lényeges műszaki, gazdasági döntésével nem ért egyet, írásban kérheti a kifogás alá vont termék  szakértői vizsgálatát, melynek költségét is viseli. A garancia kötelezettje ebben az esetben köteles a megkifogásolt terméket, a vizsgálatot nem zavaró módon maradandó jelzéssel ellátni. Az átvételről és az alkalmazott jelölésről jogosult és kötelezett közös jegyzőkönyvet vesznek fel. Az így keletkezett szakvéleményét, mind jogosult, mind kötelezett a területileg illetékes Bíróság előtti polgári peres eljárásban megtámadhatja.

 

 

9.  Az online vásárlás előnyei és kockázatai
 

Az online vásárlás esetén a fogyasztó időt és energiát megspórolva, otthonról vásárolhatja meg a kiválasztott árut kényelmesen, földrajzi távolságra vagy a nyitvatartási időre tekintet nélkül. A megrendelt áru kiszállítása nemcsak a lakóhelyre, hanem a fogyasztó munkahelyére is kérhető. Az interneten fellelhető ajánlatok könnyedén összehasonlíthatóak, így a fogyasztónak lehetősége van a legkedvezőbb árú terméket megvásárolni.

Az online vásárlások során azonban fokozottan fennállhat annak a veszélye, hogy meggondolatlanul kötünk szerződést. A fogyasztónak ráadásul a bolti vásárláshoz képest jóval kevesebb információ áll rendelkezésére a termékről: nem tudja azt a kezébe venni, megvizsgálni, felpróbálni, valamint ellenőrizni, hogy az áruról állított tulajdonságok ténylegesen megfelelnek-e a valóságnak. Másrészt szintén kérdéses, hogy a terméket eladó kereskedő valóban létezik-e, illetve jogosult-e gazdasági tevékenységet folytatni.

Sok kellemetlenségtől és bosszúságtól óvhatjuk meg magunkat, ha kizárólag olyan online üzletben vásárolunk, ahol megfelelő tájékoztatást kapunk a webáruház üzemeltetőjének (a termék eladójának) személyéről, aki köteles többek között nevét (cégnevét), címét, székhelyét, elérhetőségét (telefonszám, e-mail cím) és adószámát is feltüntetni. Emellett a vállalkozás köteles minket tájékoztatni az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeiről is.

Ugyancsak fontos, hogy a termék megrendelése előtt mindig törekedjünk a lehető legtöbb információ megszerzésére a kereskedőről és a vásárlás feltételeiről. Tehát mindig szánjunk elég időt a honlapon hozzáférhető általános szerződési feltételek elolvasására, hogy azok ne a későbbiekben érjenek minket a meglepetés erejével. Tanácsos, hogy a megrendelés elküldése előtt a honlapon közzétett vásárlási feltételeket mindig mentsük le és nyomtassuk ki. Így a későbbiekben is bizonyíthatjuk, hogy a vásárlás időpontjában milyen tartalommal volt a tájékoztatás a honlapon hozzáférhető.

A webshop megbízhatóságának „tesztelésére” célszerű először egy kisebb értékű terméket rendelni. Így meggyőződhetünk arról, hogy a kereskedő megfelelő minőségű terméket árusít-e, betartja-e a honlapon vállalt szállítási határidőt, kapunk-e számlát .

Nem árt azzal sem tisztában lenni, hogy a honlap magyar nyelvű megjelenése vagy a címében látható „.hu” kiterjesztés nem jelenti automatikusan azt, hogy az eladó Magyarországon letelepedett vállalkozó. Gyakran előfordul, hogy magyar nyelvű webáruházat hazánkban üzlettel nem rendelkező külföldi (más európai uniós vagy Európán kívüli) székhelyű cég üzemeltet. Tudjunk róla, hogy a „.hu” domain nevet a magyar cégek mellett külföldi vállalkozások is használhatják!

Külföldi vállalkozás által üzemeltetett webáruház esetén mindig gondoljunk arra, hogy a vásárlással milyen problémák merülhetnek fel. Gyakran előfordul, hogy a termékhez nem mellékelnek magyar nyelvű használati-kezelési útmutatót, emellett a termék hibája, az esetleges reklamációnk esetén az idegen nyelvű kommunikáció is nehézségekkel járhat. A külföldi székhelyű webáruházak szinte kivétel nélkül a vételár előzetes megfizetéséhez (átutalásához) kötik a termék leszállítását, ha azonban a termék leszállítására bármilyen okból nem kerül sor, a szerződésszegéssel kapcsolatos igényeink érvényesítése akadályokba ütközhet. 

 


 

10. Hibás ár

 

Amennyiben a Szolgáltató (Barta Ferencné E.V. - http://www.bullterrponyva.hu ) minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra vagy bruttó árnál a nettó ár feltüntetése ...stb. , akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától.

 

 

11.  Egyéb rendelkezések
 

 

Ha bármilyen kérdése van a megrendelt termékkel vagy a kiszállítással kapcsolatban, felteheti azokat az info@bullterrponyva.hu  elektronikus levélcímen, vagy telefonon a  +36/30-919-48-93 ügyfélszolgálati telefonszámon, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére! 

Barta Ferencné E.V. nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a www.bullterrponyva.hu webáruházhoz való internetes csatlakozás miatt következett be!

Barta Ferencné E.V. fenntartja a jogot, hogy a www.bullterrponyva.hu webáruház szerződési feltételeit részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A webáruház szerződési feltételei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A www.bullterrponyva.hu webáruház szerződési feltételei mindaddig hatályban maradnak, amíg a Barta Ferencné E.V. a www.bullterrponyva.hu webáruház szolgáltatásait biztosítja.

 

Barta Ferencné E.V.  fenntartja magának a jogot, hogy a szállítási díjakon és a rendelt csomag kézbesítési módján bármikor változtasson!  A már megrendelt termékek esetében csak a Vevővel történő egyeztetés után.

Barta Ferencné E.V. , mint a www.bullterrponyva.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül a vásárlók regisztrációját törölje valamint a termék kiszállítását megtagadja, előreutalás vagy bankkártyás fizetés esetén a már előre kifizetett termék árát és esetlegesen a szállítási költséget Barta Ferencné E.V.,  a szállítás megtagadása esetén haladéktalanul visszautalja a vásárló bankszámlájára!  Az esetleges a szállítási és fizetési feltételekben meghatározott határidőn túl történő szállítás esetén a szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.  Az előre kifizetett csomagok esetén a vételárat és a szállítási költséget a szolgáltató haladéktalanul visszatéríti a vásárlónak!

 

Vásárlói érdekvédelem

Amennyiben műszaki, vagy egyéb jellegű kifogását, vagy panaszát cégünknél  nem tudta érvényesíteni, és úgy érzi, hogy sérelem érte, jogorvoslatot az alábbi felügyeleti szerveknél tehet. A szerződéskötés és teljesítés vonatkozásában a 17/1999 (2 hó 5.) szerződés feltételeiről szóló Kormányrendelet valamint a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyv paragrafusai az irányadóak.


Fogyasztóvédelemmel
 kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

          

Felügyeleti szervek:

          Tárnoki Polgármesteri Hivatal Jegyzője

          2461.Tárnok. Dózsa György út 150-152.
          Tel: +36 23-387-019

 

          Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

          1052 Budapest, Városház u. 7.
          Tel: +36 +36 (1) 411 0115

  

          Budapesti Kereskedelmi és Iparkamaramellett működő Békéltető Testület

          1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

          Tel: +36 (1) 488 21 31            
 

Ügyfélszolgálat:            
          Cím: 2461. Tárnok, Tompa u. 60.
          Fax:   +36 23-585-138
          Mobil: +36 (30) 919-48-93    kizárólag munkanapokon  9-18 óra között 
          E-mail: info@bullterrponyva.hu
         

          Panaszbejelentés - reklamáció: info@bullterrponyva.hu                                     

Facebook